Andra advent!

ja idag är det redan andra advent. Julen närmar sig med stora steg=). Och snö i massor har vi fått här uppe i Strömstad med nu, så nu kan man få riktig julkänsla. Har snöat överallt runt om innan, men inte här i Strömstad förens nu.


Har firat denna andra advent med, två tända ljus så klart och mys i soffan med familjen♥ i morse. Efter detta åkte älsklingen med grannen till en närliggande skog för att hugga ner lite träd. Jag och Patricia åkte dit och hälsade på lite senare. Grannens tjej var där redan, hon kom och mötte mig vid vägen och bjöd på kaffe=).

På eftermiddagen/kvällen har vi varit och handlat och ätit middag. Sen mös vi framför tv:n. Nu tittar jag på beck-det tysta skriket, medans älsklingen sussar gott i soffan.
Detta är mitt söndagsnöje=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0