Fjärde edvent!

Ja, idag är det redan fjärde advent. Inte långt kvar till jul nu=).

Idag gick jag inte upp förrens vid 8. Drack lite kaffe och försökte att vakna till liv. Vid 9:30 kom till grannen och då åkte vi till köpcentrat, Nordby. Han skulle handla lite julklappar och jag passa på att kika runt lite på det jag ska köpa dagen innan jul. Det är en liten tradition för mig att åka till köpcentrat dagen innan jul på morgonen. Tycker det är lite mysigt. Jag har köpt alla julklappar färdigt utan till min älskling som han ska få av mig.

Har precis sett färdigt "ensam hemma 3", tycket den är bra, men det är lite tråkigt att det inte är samma kille som i dom andra.

Ikväll blir det mys med älsklingen♥ till filmen som kommer på 4:an. Kommer inte ihåg vad den heter, men den ska vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0