Ingen bra början=(!

Hade lite känningar igår att jag var på väg att få blåskatarr igen=(. Fast sist jag hade det och denna gången är det annorlunda än innan. Jag får fruktansvärt ont i underlivet, så jag har väldigt svårt för att sitta och gå. Och imorgon ska vi till köpcentrat så det känns inte så lyckat. Ringde sjukan och sade som det va, att jag skulle iväg imorgon och undrade om dom inte kunde skriva ut samma medicin som sist. Men det gör dom ogärna utan ett urinprov och det är ju förstårligt, för dom är rätt så starka. Men jag fick tid redan nu på eftermiddagen=). Så nu hinner jag ta några tabletter så det hinner hjälpa lite innan julracet på köpcentrat imorgon=).

Dagen blir ganska lugn förutom läkarbesöket.

Ikväll ska jag och älsklingen mysa till sagan om det två tornen.

Den är ju så bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0