Julhelgen!

Vi har varit hemma hela julen och bara tagit det lugnt och skönt:).
På julafton gick vi upp redan vid 05:15. Jag är alltid uppe tidigt på julafton. Tycker det är mysigt när det fortfarande är mörkt ute och äta tomtegröt. Tomtegröten gjorde jag själv. Det tar en timme att göra och det är lite söligt, men det är det värt.

Sen blev det julklappsutdelning. Jag fick ett presentkort på guldfynd å 700 kr=).

Här öppnar lilla prinsessan sin första julklapp

Katten Stisse fick oxå julklappar så klart

Till lunch blev det julmat och till middag blev det stekt potatis med köttbullar, prinskorv och brunsås:).

Igår på juldagen var vi hemma och bara tog det lugnt. Kände mig inte riktigt bra igår så jag somnade redan vid 19 och vaknade vid 6 idag.

Nu ska vi snart iväg och handla lite mat. Resten av dagen blir lugn.

Kommentarer
Postat av: Miss0 - vinn exstensions

God fortsättning eller vad man säger ^^

2010-12-26 @ 10:16:02
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0