Shopping!

Det blev inte bara grejer till Patricia. Jag fick köpt mig lite saker jag med::
*En julduk i plast till vardagsrumsbordet (väldigt lätt att hålla ren=), i stället för vanlig duk som man inte kan torka av)
*Två st. boxer-trosor i lila färg (fanns inte i råsa), har ju nippran på den färgen numera *s*.
*En febertermometer (kom nu äntligen i håg det=)).
*Ett paket med röda värmeljus
*Ett stort rött, tjockt ljus
*Julklappar till styvdotterns son
*En fotoram
*Julservetter och nyårsservetter
*En julklapp till älsklingen från Patrica (kan inte avslöja här vad det är, eftersom han kan läsa det här)

Blev nöjd med shoppingen, då jag hittade allt jag skulle ha utan att behöva vela runt i hela affären. Men det var ju inte så farligt med folk heller.

Det var ju lucia när vi var nere så vi fick se ett lucia-tåg inne i affären med=). Det var väldigt trevligt=). Jag och Patricia stod och diggade lite=).

Det får bli en resa ner efter jul igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0