Läkarebesök!

Ja, idag var jag på efterkontroll efter födseln och det såg jätte bra ut=). Hon undrade om jag ville se hur det såg ut med hjälp av en spegel. Men jag höll på att fega ur. Jag ville absolut inte se mitt söndertrasslande underliv efter att född mitt fjärde barn, men till min lättnad så är det otroligt vad bra det kan läka sig egentligen, med tanke på vad man går igenom under att föda ut ett barn.

Och här är det lilla undervärket♥. Tagit idag. På måndag är hon 6 veckor.

Och jag har börjat träna lite grann så jag kan bli av med magen någon gång hade jag tänkt mig. Lite resultat har det blivit=)

Nu är det bara resten kvar. Här på bilden syns mitt ärr från blindtarmsoperationen, men det bjuder jag på.

Annars idag har vi varit i mataffären, käkat lite mat, då blev det pannbiff och potatismos med brunsås:P, annars har det inte hänt så mycket.
Nu kollar jag på Idol och älsklingen är i garaget och fixar grannens bil. Patricia ligger och sover sedan 2 timmar tillbaka. Sen blir det ju hockey=).

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud så söt hon är! :D

2010-09-21 @ 20:55:07
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Åh va söt hon är !!

2010-09-23 @ 15:40:17
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0