Ligger efter!

Känner att jag ligger efter lite i bloggningen. Har hänt så väldigt mycket den sista tiden, som jag inte kan skriva här till hänsyn för dom inblandade.

Annars har det varit rätt så lugnt mellan händelserna.

Patricia växer så det knakar och det känns bra=). Nu blir inte BVC-besöken så täta längre. Förut var vi där varje vecka, men nu räcker det med en gång va fjortonde dag. Nu har hon kommit in i bra rutiner när det gäller tiderna med. Nu somnar hon i sin säng vid 19-tiden och vaknar inte förrens vid 1-1:30 och sen vid 4-tiden och det är skönt de=). Sen äter hon en hel del under dagarna, men det är ju bra att hon äter upp sig för då sover hon ju bra på natten=).

Idag har varit en rätt så lugn dag. Har kollat på film med älsklingen♥ och bara tagit det lugnt.

Ska försöka att ta en städdag imorgon. Får bara hoppas att jag lyckas att slänga ut älsklingen till att gå en runda med Patricia. Men det ska inte vara så svårt, då han är väldigt duktig på att hjälpa till med henne. Det händer att han tar med henne ut i vagnen ibland när han ska göra något ute, så jag kan passa på att städa eller bara ta det lugnt=).

Kommentarer
Postat av: Albulena

Sv: Nej blev ju tyvärr inte någon bra sommar här heller.



Ok, men det var verkligen fint där :)

2010-09-15 @ 15:20:35
URL: http://albulena.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0