Mysdag♥!:)

Stackars älsklingen har nog lunginflamation. Han har varit vaken större delen av natten och hostat så han har legat och sovit större delen av dagen. Så jag har tagit hand om vardags-sysslorna, lilla Patricia och älsklingen. Mellan varven har jag suttit i soffan och hållit älsklingen sällskap framför tv:n när han har varit vaken.

Nu ikväll somnade Patricia en stund och då avnjöt vi en god middag som bestod av marinerad karré, stekt potatis och brunsås:P. Sedan några timmar tillbaka ligger Patricia och sussar gott i sin säng, jag och älsklingen myser framför tv:n♥. Vi kollar på Transformers, en väldigt bra film tycker vi. Har sett lite av den innan men ser den gärna nu igen.


Nu är nyheterna slut och filmen har börjat igen. Älsklingen ligger och sussar så gott i soffan och jag ska fortsätta kolla på filmen, så jag inte missar den igen.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Finns det nåt bättre än när barnen somnat efter en lugn dag, man får krypa upp i soffan och äta lite god mat UTAN att bli störd !

Barn är underbara, men det är de där stunderna av "egentid" oxå :)

2010-09-26 @ 10:01:39
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: jejje

mys i soffan är ju aldrig fel,hoppas filmen var bra:)-ha en bra helg

2010-10-01 @ 08:41:20
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0