Veckan som gått!

I dagarna har jag jobbat och umgåtts med nära och kära.
I onsdags åt vi en jätte god middag som svärmor hade gjort eftersom min älskling har fyllt år, men eftersom vi bor en bit ifrån dom fick dom fira han i efterskott. Maten var så god så vi var jätte mätta efter maten så tårtan fick vi ta på torsdagen istället.

I går, fredag åkte vi hem igen. Hände inte så mycket den dagen. Myste lite till TALANG.

Idag har det varit helt underbart väder ute=). Var ute och kollade när två grannar klyvde lite ved inför nästa vinter. Har även varit och handlat i mataffären, badat lill-prinsessan, stadat och busat och lekt med Patricia.

Nu myser jag och älsklingen framför tv:n

till:

Rosa pantern 2
den är ju för bra

Lite senare ikväll kommer:

The Rock
Har sett den innan, men ser den gärna igen för den är så bra=)

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

- själv ska jag bara tillbringa kvällen framför tven med Jersey shore på:)

vad har du inplanerat för veckan då?



Kram

2011-04-10 @ 16:36:58
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: W.I.L.M.A

- ja men de låter ju jätte bra de!

Själv blir det skola och pluggning och sånt!



Kram

2011-04-10 @ 19:56:46
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0