Dagarna som har gått!

I måndags åkte vi ner till mitt jobb. Jobbade några timmar den dagen annars hände det inte så mycket.

På tisdagen skulle jag varit ledig, men fick hoppa in några timmar för någon annan.

Efter jobbet åkte vi allihopa hem till mina föräldrar och hälsade på.

Min lilla prins  hemma hos mina föräldrar

Mina älsklingar 

Mina älsklingar  igen

I onsdags skulle jag oxå vara ledig men fick hoppa in i några timmar för henne som jag hoppade in för på tisdagen. Lite gott med extra-jobb=).

Idag har jag jobbat några timmar hos ett äldre par som är jätte goa människor. Jag brukar hjälpa dom med lite saker utöver den vanliga städningen, som dom inte kan själva. Som idag hjälpte jag dom med lite kartonger dom skulle ha ut till bilen. Och så tog jag fönstrerna i köket. Fick ta det sista fönstret på en stege utanför, och jag som är höjdrädd. Men det gick jätte bra. Men nu känner jag att ryggen har fått arbeta. Så det är tur man är ledig i ett par dagar.

Annars blir det en lugn dag för min del. Ikväll ska vi bland annat kolla på:

Herr och fru
Verkar vara ett kul program enligt reklamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0