Lugn fortsättning på helgen!

Igår förmiddag/eftermiddag åkte vi hem. Dagen hemma blev ganska lugn.

Var inte så mycket på tv på kvällen förutom att jag kollade på:

Jägarna
En rätt så bra film.

Idag har vi tagit det lugnt. Älsklingen har städat och tvättat bilen. Jag har varit i mataffären och handlat lite.

Nu sitter jag och kollar på bästefilmen:

Grease
Den är ju så grymt bra=). Kan kolla på den hur många gånger som helst.

Älsklingen är ute och hjälper grannen lite och Patricia har redan somnat. Hon var jätte trött.

Ikväll när Älsklingen kommer in ska vi kolla på premiären av:

Fyra bröllop

Mer händer det inte idag.

I morgon bär det av till jobbet igen och då ska Älsklingen och lilla prinsessan med=)

Kommentarer
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Vill du vinna en inbjudan till Bloggsvar? Isåf är det läge att kika in på min blogg och anmäla sig :)

2011-04-27 @ 08:21:55
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0