Dagarna som gått!

I tisdags var jag nere på jobbet igen. Jag skulle ha tre städningar den dagen. När jag kom till den tredje städningen hittade jag inte nyckeln. Så den fick bli framskjuten.
Resten av dagen blev ganska lugn.

I onsdags var jag och chefen och hjälpte en arbetskamrat med en hemstädning på morgonen för att det skulle gå lite snabbare då vi hade en flyttstädning tillsammans. När vi var färdiga på eftermiddagen åkte jag till svärföräldrarna å åt, sen åkte vi allihopa och handla.

Torsdagen blev lugn då jag var ledig.

I fredags hade jag två hemstädningar. Efter det åkte jag till mina föräldrar då mamma skulle klippa topparna på mig. Sen bar det iväg till svärföräldrarna å äta middag. Sen åkte vi och tittade på när min minsta son spelade fotboll för första gången. Det gick jätte bra för han. Hans lag vann med 6-0 och han gjorde två av målen=).
Han spelade ganska sent så vi var inte hemma förräns vid 21:30. Så båda barnen var jätte trötta när vi kom hem

Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hej!

Kom förbi här och ville säja hej.

Hälsningar

Yohanna

2011-04-30 @ 22:58:02
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0