Underbar dag!

Idag kunde man nästan tro att våren inte skulle komma. Meningen var att vi skulle ut och grilla men när vi såg att det var mulet ute glömde vi det. Vi åkte ner till havet och kikade lite istället för att försöka få igång vårkänslorna.

När vi kom till parkeringen fick man ju inga direkta vårkänslor då man fick syn på det här=(:

Vi gick igenom en skog för att komma till en mindre strand. Folk verkar inte tänka på att den finns där för där brukar det vara tomt medans den stora är massor med folk.

Lilla prinsessan i vagnen

Älsklingen har på sig dom perfekta vårkläderna, långbyxer man har på vintern och skjorts man har på sommaren=)

ingen is på havet längre=)

hade nästan glömt hur en sandstrand såg ut

När vi kom hem igen käkade vi lunch. Efter det gick älsklingen ut och fixade lite med bilen. Jag och Patricia gick över till ett grannpar på en liten visit. Sen städade jag, lagade middag och lekte med Patricia. Då spelade vi bland annat på mitt keebord och det tycker hon är jätte kul=).

Nu på kvällen har vi käkat middag, kollat på Stockholm-Bålsta
Sen kollade vi på Paranormal.Activity, så nu vågar jag inte sova i natt haha. Den var grymt bra, men jag kan erkänna det jag vågade inte titta hela tiden. Och inte nog med det så somnade älsklingen mitt i filmen så jag fick kolla på resten själv=(. Vi har tvåan med, men frågan är om jag vågar se den haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0