Regn!

Idag har det regnat hela dagen=(
Men det är då man kan passa på att ha en mysdag inne.

Morgonen började med myspys som vanligt

Lilla prinsessa , alltid lika glad

Imorse åkte grannparet bort och då passar vi katten.
den är ju så sööt

När Patricia hade sovit på förmiddagen åkte vi och handlade lite i mataffären. På vägen dit stannade vi och köpte grejer som älsklingen behöver när han ska serva en scooter.

När vi hade varit hemma en stund kom vi på att vi inte hade köpt något godis och vi var jätte godissugna så då åkte vi upp till nordby och köpte godis :P.

Nu på kvällen har jag börjat kolla på panoramal activity 2. Såg 1:an härromkvällen och kom underfund med att jag inte skulle våga se 2:an för jag tyckte 1:an var så ryslig. Men jag kunde inte låta bli. Började dock att kolla på den lite tidigare denna gången då älsklingen fortfarande var vaken. Men nu har han somnat och jag har inte kollat färdigt på den än. Så jag får se om jag fortsätter att kolla på den nu eller om det får bli imorgon haha. Lite barnsligt men 1:an skrämde mig faktiskt.

Är det någon mer som har sett den/dom?

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Åh visst är den läskig?! Har aldrig blivit skrämd av skräckfilmer förut, men den filmen verkligen skrämde mig ur vettet. Tror inte att jag sov ordentligt på flera dagar, har inte ens vågat kolla på 2:an än :P

Du är modig du! :)

2011-04-13 @ 00:29:25
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/
Postat av: ronja

hjälp mig med förslag till min blogg!

gå in och kolla och ge ditt förslag! :)

2011-04-13 @ 21:10:14
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0