Nu ÄR det vår!

Japp, idag är det vår på riktigt har jag bestämt för jag fick se min första blomma idag när vi var ute och gick på en promenad i närområdet i solen=). Men det var inte så varmt då det blåste kallt

Vi hittade en jätte mysig plats inte alls lång hemifrån där vi satt en stund i solen

Här är lilla prinsessan 

Älsklingen blev nyfiken att utforska området lite mer

För övrigt har dagen varit ganska seg. Patricia somnade tidigt igår så hon vaknade redan vid 5 i morse. Annars brukar hon vakna mellan 6:30-7. Så hon somnade om ganska fort igen när hon hade fått välling. Sen på förmiddagen var hon jätte trött, då hon brukar sova en stund, men hon hade väldigt svårt för att somna. Därför blev det sen utgång på promenad idag. Och vi har varit ganska trötta. Så det har inte blivit mycket gjort här hemma idag.

Nu på kvällen har vi kollat på V. En bra serie tycker jag. Annars har vi kollat på hockeyn. Och i detta nu vinner Färjestad. Lite tråkigt tycker jag, Eller vad tycker ni?
Ville att Skellefteå skulle vinna då dom inte har vunnit på 33 år. Ja, ja, dom får komma igen nästa säson. Egentligen hejar jag på Frölunda, men dom kom ju inte till slutspel i år=(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0