Härligt väder=)!

Dagen började mulet, men sen kom solen och värmen=). I förmiddags var vi iväg i mataffären och handlade lite. Sen slängde jag ut Älsklingen och Lilla Prinsessan så jag kunde städa.

När det var färdigt och dom kom tillbaka gick vi ut på en promenad i närområdet.

Detta ser vi varje morgon vi vaknar=)
Inte helt ovanligt att man får se ett och annat rådjur oxå

En fin gammal lada

Älsklingen

den idylliska lantmiljön

och mitt i alltihopa fick vi syn på det här
Såg ju lite roligt ut faktiskt.

När vi kom tillbaka skulle Älsklingen dona lite i garaget, så då var jag och Patricia med

Lill-prinsessan

Efter att vi hade ätit middag gick Älsklingen ut för att hjälpa grannen som har kommit hem ifrån sin minisemester. När jag hade diskat upp gick jag och Patricia oxå ut en stund. När vi kom in ville hon inte somna för då var hon så uppspelt och hon skulle egentligen sovit för längesedan.

Men hon ser lite trött ut här

och här håller hon äntligen på att somna

Nu har Älsklingen precis lyft över henne från soffan till sin säng och nu sussar hon så gott.

Nu ikväll kommer det en väldigt bra film:

Double jeopardy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0