Shopping!

Idag fick det bli lite shopping igen. Patricia har nästan bara boddys för vi har tyckt det har varit smidigt, men på dagis vill dom gärna ha t-sirtar som extra-kläder, så det fick bli Nordby shoppingcentra efter dagiset.
Men först fick det bli McDonnalds då vi båda var väldigt hungriga. Det där med frukost blev inte riktigt av i morse då vi hade så brått
Efter det hittade vi en t-sirt på KappAhl. Var inne på andra klädesaffärer, men hittade inte så mycket.
Blev väldigt nöjd med denna=).
Sen blev det apoteket hjärtat för att köpa julsenap.
Missar jag den blir det ingen jul för mig. Det är liksom pricken över i:et. Ibland tar dom ju slut så fort. Så nu tänkte jag att jag skulle vara ute i tid denna gången.
När jag sen hade lämnat av Älsklingen och Patricia hemma åkte jag till coop för att handla lite.
Innan Patricia lade sig tittade vi allaihopa på julkalandern, närmare bestämt:
Tjuvarnas jul
Den verkar ju faktiskt vara riktigt bra=). Tråkigt att det bara är i en kvart
Nu ska jag och Älsklingen kolla lite på tv och mumsa i oss juleskum som jag köpte förut :P

Kommentarer
Postat av: marbie

har du smakat juleskum polkagris?? Dom är sjuuukt goda. Varning! :D

2011-12-02 @ 15:08:57
URL: http://marbie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0