Städning!

Här sitter mammas hjärta och väntar på mat
Idag var det Pappa som matade och det gick ju lika bra det=)
Utanför fönstret var det tråkigt väder. Kan ju inte riktigt tro att det snart är jul=(
Tog med julstjärnan som bevis på att det är taget nu haha. Annars skulle det ju kunna vara vilken vår/höst-dag som helst.
Patricia har fått dille på sin film som hon gärna vill se ibland. Gillar inte att barnen sitter och kollar på film när dom är så små. Men hon blir grinig annars. Hon tittar på datan och skäller på sitt egna vis när hon vill se den haha
Här är hon helt inne i filmen
Och då är det så klart Barbie i en julsaga hon tittar på
Och då sitter jag med och stickar lite
I efermiddags drog Älsklingen till en gammal granne. Jag passade då på att polera upp i köket så som bänkar och diskbänk. Blev riktigt nöjd, för nu skiner det här=). Och så blev det dammsugning av längeheten.
När Patricia skulle gå och lägga sig kom Älsklingen lagom hem. Hon somnade rätt fort då hon hade varit med mig nästan hela tiden när jag städade. I mellanåt dansade vi till julmusik som vi spelade på youtube.
Jag och Älsklingen myste lite framför tv:n. Vi zappade mellan kanalerna och kollade lite här och där. Nu har Älsklingen somnat och jag ska spela lite sims

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0