En stillsam dag!

Eftersom Patricia fortfarande var dålig i fredags så blev det inget julpyssel på Öppna Förskolan
Men det är ju inget att göra åt. Vi får ha lite egen julpyssel hemma när hon har blivit bättre=).
När Patricia hade somnat gick jag och Älsklingen och lade oss i sängen å kolla på film. Och inte vilken som helst. Den var ju jätte rolig och bra=)
När Patricia vaknade nalkades det gröt och då var hon jätte hungrig stackarn
Var inte speciellt glad över att behöva vänta på maten
Men sen blev det lite bättre när hon började få mat=)
Sen fick pyamasen åka av. Patricia satte sig framför tv:n å kolla lite på barnprogram. Jag var en vända i köket när jag hör hur hon skrattar högt. Var ju så klart tvungen att gå å se efter
Tydligen var det något som var jätte roligt på tv haha. Hon är ju för söt den ♥=). Hon har börjat skratta väldigt mycket nu. Hon är väldigt lättroad=).
Hände inte så mycket mer den dagen.
På kvällen när Patricia hade somnat myste jag och Älsklingen framför tv:n. Till bland annat:
Postkodsmiljonären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0