Barnmorskan!

I måndags var jag hos barnmorskan. Då min barnmorska kommer att vara borta ett tag fick jag gå till en annan denna sista gång. Men det gick bra det med=).
Allt såg bra ut som vanligt och det var ju tur det. För nu kollar dom allt extra noga då jag ska ha igångsättning snart.
Eftersom Patricia fortfarande inte är helt bra med varken förskylning eller mage blev resten av dagen lugn.
På eftermiddagen packade vi in Patricia som ett litet paket in i bilen och åkte till affären så hon kunde komma ut lite och handlade.
När vi kom hem gjorde jag ris med kycklingbröst med currysås :P.
Det är ju snart jul så jag tog i röd karamellfärg, men den blev rosa haha
Ja så mycket mer hände inte den dagen. Vi bara myste och hoppas på att lilla Prinsessan ska bli bra någon gång.

Kommentarer
Postat av: elfina

varför ska du bli igångsatt?

2011-12-14 @ 17:41:04
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: elfina

ahaaa.. då förstår jag=) jag blev igångsatt 48h efter att mitt vatten gick. det va inge kul, det kändes som det tvingade på allting alldeles för snabbt, fy fan.. tänker tillbaka men har man tur så går det snabbt. Från min början till slut tog det 6 h.

2011-12-14 @ 22:55:39
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0