BVC!

I förmiddags kollade jag runt lite på nätet efter finkläder till Patricia och lillkillen, som snart kommer, till nyårsafton.
Hittade på H&M:
Finkläder till lill-prinsen för 249:-:
Finklänning till lilla Prinsessan för 149:-:
Sen bar det av till BVC med lilla Prinsessan. Hon är fortfarande inte bra i magen så vi skulle dit och träffa läkaren som var sjuk sist vi var där. Då fick vi ju träffa en annan läkare
Nu blev det bestämt att vi ska ner till Uddevalla sjukhus och testa henne för gluten. Något laktos behöver vi inte kolla till läkaren för det förstod hon att hon var överskänslig mot. Så nu ska hon bara få majsvälling och majsgröt. Så imorgon bär det av ner till sjukan så sticker dom henne i fingret, så får vi vänta i en vecka på resultat.
När vi kom hem tog vi det lugnt. Jag är inte heller helt bra än så jag vilade en stund medans Patricia sov middag.
Nu ikväll har jag och Älsklingen spelat lite yazzy och nu håller vi på att kolla på:
The Fast and the Furious:Tokyo Drift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0