Julshopping!

Efter det att vi hade varit på sjukan med Patricia åkte vi till Nordby shoppingcentra
Där inhandlade vi lite julkalappar bland annat till min son och mina föräldrar
Det var inte såå mycket folk som vi befarade så det gick väldigt smidigt.
Var även inne på Rusta och köpte fina julgardiner till vårat sovrum.
När vi kom hem på eftermiddagen gick jag ner till tvättstugan för att kolla om det fanns någon ledig tid. Vi har egen tvättmaskin men ingen torktumlare och jag ville ha julgardinerna torra till kvällen då jag ville hänga upp dom samma dag. Och det fanns det=).
När jag hade tvättat klart och nattat lill-Prinsessan myste jag och Älsklingen till en väldigt bra film
En utav dom bättre jag har sett=).
När filmen var slut ställde jag mig och strök julgardinerna
Mitt i alltihopa vaknade Patricia, så det var att gå runt och vycha henne en stund. Hon hade inte ont i magen denna gången men hon har vant sig att vakna mitt i natten och äta välling. Hon brukade vakna på natten för magen så hon är van vid det nu. Försöker att vänja av henne vi det men det är inte såå lätt.
När väl gardinerna hade kommit på plats var klockan redan 2, så det var att snabba sig i säng. På morgonen var Älsklingen snäll å lät mig få lite sovmorgon Så jag gick inte upp förrens vid 8:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0