Helgen!

I fredags när jag och Älsklingen skulle äta lunch hade han lekt lite med maten
Det blev mannagrynsgröt med obo´y och gott var det med :P
Patricica fick hjälpa till att öppna posten medans vi åt=)
I lördags fick Patricia feber strax över 38 grader, känndes inte alls kul=(.
Hon sov en hel del den dagen mammas lilla prinsessa
Och så varade det från örat=(. Så jag var vaken hela natten tills Älsklingen vaknade tidigt på morgonen och tog över.
När jag hade sovit i några timmar åkte vi till sjukan och då visade det sig att hon hade dubbelsidig öronimflamation=(. Irriterar mig att dom inte hade upptäckt det tidigare då vi var hos läkaren på onsdagen som undersökte henne just för att hon var så förskyld=(.
Det var ju bara att få utskrivet medecin.
Det värsta var ju att vi var tvugna att lämna bort henne då vi skulle in till sjukan tidigt på måndag för igångsättning om allt var som det skulle. Men det var ju endå i trygga händer vi lämnade henne (till svärföräldrarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0