Julen 2011!

Våran julafton firade vi hemma i lugn och ro, utan någon som helst stress med en massa paket.
Patricia fick sina julklappar av farmor och farfar några dagar innan när dom var uppe och hälsade på.
Då fick hon klossar som man kan stapla på varandra, en docka, klänning, en bamsebok och tre boddys.

När mina föräldrar var här på torsdagen med min son tillbringade dom hela dagen här. Vi fikade, delade ut julklappar och så lagade mamma middag till oss=).
Dom hade med sig en massa gott med :P. Färdiggreljerad julskinka, julsenap från apoteket, mammas goda jul-leverpastej, julkola, massor med kakor och en fin julgrupp=).
Patricia i sina nya stickade kläder som mormor har gjort=)
Av sin storebror fick hon en bilderbok
Eftersom min lilla Prins skulle vara hemma hos sin pappa över julen fick han sina julklappar av oss innan
Lego Ninjago från Patricia
Hero factory från mig
En leksakskran från Älsklingen
Och en pysselbok och målarbok från Tomten
Jag fick pengar av mamma och pappa
Och en kalender som mamma är med i från Curves som hon är med i=)
Älsklingen fick oxå pengar av mina föräldrar.
Av oss fick mina föräldrar en prydnadsängel som står på en glob ca 30 cm hög, helt i vitt
Min lilla Prins undersöker sina julklappar efter julklappsutdelningen
Älsklingen och Patricia har precis öppnat paketet från mamma och pappa=)
När dom hade åkte hem på kvällen testade vi julskinkan. Kunde inte låta bli och den var jätte god :P
Dagen innan julafton..
var vi uppe i nordby och shoppade det sista inför julafton
Patricia brevid granen i köpcentrat
På rusta köpte Älsklingen en leksak till han och Krister som han testade nästan direkt när vi kom hem haha
På kvällen åt vi julbord till julmusik och hade det mysigt=).
På självaste julafton:
På morgonen väckte Älsklingen mig med min julklapp på sängen=).
Jag fick en mobiltelefon, en ZTE=)
Älsklingen fick av mig ett silverhalsband med en medaljong som det ska skrivas i sen.
Patricia fick öppna ett paket från mig på morgonen
och det var en leksakstrumpet
Efter tomtegröten tog vi det lungt en stund och sen blev det julklappsutdelning
Då fick Patricia=
En busy farm från pappa
En ZHU ZHU Princess kunglig hamster med ett tillhörande släp från sin lillebror som egentligen skulle vara född då.
Ett leksakstält ifrån oss
Och en prinsessklänning i från oss
Jag och Älsklingen hade några paket kvar från mamma och pappa
Jag fick en strykbräda
och en fin, svart tröja.
Älsklingen fick en fin, blå, stickad tröja.
Sen installerade vi oss i soffan för att ivnänta Kalle Anka och hans vänner önskar en god jul
Sen blev det lugnt en stund. Lekte lite med min nya mobil för att försöka att lära mig den=).
På kvällen dukade vi upp för julbord med tända ljus och hade allmänt mysigt till lite julmusik ♥=).

Kommentarer
Postat av: elfina

åååh va mkt fina julklappar! underbart... har ni städat bort julen nu då? det borde jag göra..

2012-01-06 @ 01:03:38
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0