Andra advent och julstädning!

Igår blev det julstädning av ALLT! Jag dammade överallt, damsög och moppade golven.
Här sover lilla Prinsessan midda. Hon rör sig mycket i sängen när hon sover=)
När hon vaknade hjälpte hon mig lite grann=). Och i mellanåt lekte hon på sitt rum
Och så bröt jag min tradition att slå in lite julklappar. Brukar inte göra det förrens dagen innan julafton egentligen. Men jag vill ha det mesta färdigt innan bebisen kommer.
Medans jag moppade av golven kollade Patricia på film. Och då blev det favoriten.
På eftermiddagen kom Älsklingen hem från en gammal granne som han hade hjälpt lite. Han lagade middag. Och jag var inte så hungrig så då blev det mackor med köttfärs i ugn *mums*.
Sen på kvällen innan Patricia skulle lägga sig bakade jag och Patricia mjuka pepparkakor och lyssnade på gammal hederlig julmusik på youtube.
Sen på kvällen hade jag och Älsklingen myspys framför tv:n när lilla Prinsessan hade somnat
På natten sen vaknade Patricia flera gånger och var jätte ledsen=(. Förstod att hon hade ont någonstans. Kollad öronen så det inte var öronimflamation och magen, så den inte var hård. Det var inget av det. Jag tog upp henne och gav henne en alvedon. Hon sov ett par få timmar innan hon vaknade igen så alvedonen hjälpte lite i alla fall. Det var bara att ge henne en ny och då somnade hon för natten. Jag sov i en timme ugnefär. Sen somnade jag klockan 6 på morgonen då tog Älsklingen över. När hon vaknade på morgonen fes hon välldigt mycket och då blev allt bra igen=).
Nu i morse fick jag sovmorgon och så kom Älsklingen och väckte mig med frukost på sängen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0