En lugn dag!

I natt blev det inte mycket till sömn heller, då Patricia vaknade till och från. Klart Älsklingen hjälper till, men jag kan ändå inte sova när mina barn inte mår bra. Hade sovit i en och en halv timme när hon vaknade och var jätte ledsen.
Det var ju bara att ta upp henne och ge henne näspray och vysha henne och efter ett tag lugnade hon ner sig.
Men det dröjde inte länge förrens hon började igen. Inte så konstig med tanke på att hon va jätte förskyld och så har hon ju napp, så hon kan ju knappt andas stackarn
Men när näsprayen började värka så släppte det ganska bra. Efter en alvedon lade jag henne i sängen igen och då somnade hon så gott. Och då kunde jag oxå gå och lägga mig.
Klockan 7 vaknade jag eftersom det är en tid jag är van vid att gå upp och då hade det inte blivit mycket till sömn. Jag får sova när hon blir frisk igen.
I dag annars har det varit rätt så lugnt här hemma eftersom Patricia inte har varit helt frisk. Det blev ingen inskolning för henne idag och det blir det inte imån heller. Hon får stanna hemma och vila upp sig lite eftersom hon har sovit så dåligt.
Nu på kvällen bäddade vi in Patricia i sin bilbarnstol och åkte till mataffären och handlade lite så hon fick komma ut lite i den friska luften i alla fall.
När vi kom hem var det lagom till nattning för henne, så hon fick sin välling och medecin som vanligt. Har ökat den medecinen lite nu eftersom hon inte har bajsat på några dagar igen=(. När jag hade laggt henne blev hon jätte ledsen och kröp i hop till fosterställning och då förstod jag ju direkt var det var. Hon skulle bajsa och det har hon inte gjort på några dagar själv utan microlax=(.
Efter mycket gap och skrik kom det äntligen ut=).
Jag bytte blöja och lade henne. Pang så sov hon som en klubbad säl och det misstänker jag att hon kommer att göra hela natten. För när hon har vaknat om nätterna nu så verkar det precis som det har berott på att hon har haft ont i magen stackarn=(. Men nu sover hon ganska tungt i sin säng mammas lilla ängel
Nu ska jag och Älsklingen mysa framför tv:n
Nu klockan 21 kommer det en film på sexan, närmare bestämt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0