Morgonmys med snoriga näsor!

Ja här är det snorigt idag för både mig och Patricia=(.
Vaknade nu på morgonen med snorig näsa, hals ont och allmänt dålig.
När Älsklingen hade åkt till en gammal granne tryckte vi i oss lite nässpray
och sen hade vi mys till julkalendern ♥
När jag ringde dagis i går-eftermiddag och sa att hon inte skulle komma idag heller talade hon om för mig att det är många där som har åkt på en förskylning.
Ja, det blir ju oftast så när man börjar på dagis.
Nu har hon fått lite välling igen och ligger till sängs och håller på att somna. Själv blir det att ta det lugnt med lite kaffe och bara kurera mig. Vill inte och kan inte bli sjuk nu=(. Har så mycket att tänka på och göra nu innan bebisen kommer. Har lite julklappar kvar till barnen att inhandla och till Älsklingen. Satt på nätet och planerade mina inhandlingar igår. Väntar bara på Älsklingen ska bli färdig hos den gamla grannen så vi kan åka iväg och fixa det sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0