Va gött=)!

Var så trött förut när Patricia hade somnat så det blev till att själv gå och lägga sig en stund
Så nu är jag ganska så utvilad förutom att förskylningen har gett mig lite huvudvärk=(
Strax efter mig vaknade lilla Prinsessan. Och då blev det till att fixa i hop lunch med medecin till henne
Hon sitter så snällt och väntar, men hon verkar vara lite hungrig då hon äter på sin boddy haha
Stor sked till en liten tjej haha.
Man får ju leka lite mellan varven. Hon har dille på att klappa händerna. Det är då det gäller att inte skeden är i vägen haha
Det blev mystiskt tyst från henne i vardagsrummet förut, så jag smög dit och kolla. Då satt mammas lilla Prinsessa och tittade på tv på sin kudde=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0