Jobbet igen!

Ja, då var man nere i kungsbacka igen, tillbax till jobbet. Det gick riktigt bra att köra ner denna gången då det inte var alls så halt, men det var en väldigt dimma.

Innan jag åkte ner var jag och handla i mataffären så älsklingen klarar sig i ett par dagar. Var även på Lindex  och hämtade ut ett välkommst-paket till Patricia. Jag gick med i Libro-klubben för ett litet tag sedan (det rekomenderar jag starkt) och då fick vi hem en lapp att vi skulle hämta ut ett välkommst-paket på Lindex. Det var rena rama julafton att öppna det=). Där fanns allt möjligt. Up&Go blöjer 7-11 kg, ett stort paket med våtservetter, en söt, rosa nissesär med barnoljer, strumpor, en cd-skiva med avslappnad musik som ska vara bra för bebisar, engångs haklappar och binder till mig.

När jag kom fram ringde jag älsklingen för att tala om att jag hade kommit fram. Då fick jag ett väldigt tråkigt besked. Han berättade att våran kära katt hade blivit påkörd=(

Nu vet vi ju inte hur det har gått till, men jag har mina misstankar. Stisse är väldigt rädd för bilar och springer alltid iväg så fort hon hör och ser en bil. När jag kom hem från affären igår ville hon inte ens komma fram till mig fastän jag hade stannat bilen som var igång. Problemet vi har på våran väg är att dom kör otroligt snabbt, så det är ett under att det inte har hänt en olycka än.

Igår-kväll träffade jag chefen som visade mig två ställen som jag ska städa på onsdag. Då ska jag gå själv första gången, men det ska nog gå bra. Har ju gjort det förr.

Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad hemskt :( Skönt att ni fick reda på det så ni slapp undra.



Snälla hjälp mig att vinna en resa till New York. Jag behöver din hjälp. Gå in här och rösta på Darksess, http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=578925407



Om du väljer att skriva om det på din blogg får du även en länk på min blogg. Glöm inte att skriva till mig så jag vet att du länkat.

2011-01-25 @ 19:32:10
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Beatrice

söt blogg! ställ gärna frågor i bloggsvar på min blogg :)

2011-01-26 @ 07:24:05
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0