Duktig=)!

Nu är lilla prinsessan jätte duktig med maten. Nu har hon börjat äta riktig mat på allvar och inte bara smakportioner=).

Majs och potatis är en favorit

och till det dricker hon

fruktdricka

Tycker egentligen vatten är det bästa till maten, men jag försöker muta henne lite, men det behövs ju egentligen inte så duktigt som hon äter.

Hon har även börjat äta lite havregröt. Och det verkar hon gilla=)

Igår när jag skulle bada henne, vände hon sig från rygg till mage för första gången=). Jätte kul när hon gör framsteg=).

Nu har jag fått tummen ur. I förrgår kom en grannkvinna förbi med en jacka till Patricia. Hon hade varit och handlat på mellandagsrea. Snacka om snäll granne=).

En bra och väldigt fin vinterjacka

Hon fick även julklappar av dom  på julafton. Nu kommer det bilder
Hon fick även en fin, blå thsirt.

Kommentarer
Postat av: Melinda+Trulls

duktig lillasyster jag har :D

2011-01-07 @ 12:17:20
URL: http://melindasalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0