Full fart!

Jag skulle ju vilja resten av dagen. Haha säger jag då. Det gör ju inte jag precis. Kan ju inte sitta still. Jag och Patricia gick ut och tittade på Älsklingen lite. Sen gick vi in. Hon lekte och jag röjde, diskade och städade. Sen kom Älsklingen in på lite lunch. Efter att han gick ut igen fortsatte jag att tvätta och röja. Nu har vi ätit middag, då blev det korvgryta och mackaroner. Nu håller Patricia på att somna i sin sägn och jag kollar på

Sommarkrysset

Och i detta nu kom Älsklingen äntligen in så vi kan dricka lite kaffe me=)

Sen ska vi kolla på:

Mannen med den gyllene pistolen
Den är lika gammal som mig=). Den gjordes 1974

Efter den kommer:

Fargo
Får bara inte somna innan denna filmen börjar. Har sett den innan och tycker den är grymt bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0