Tröött!

Så här känner jag mig just nu

Det blev en anings sent i säng i natt. Det började en film efter james bond som är bara såå bra. Har sett den innan men var ju tvungen att se den igen

Farliga sinnen
02:05 slutade den och klockan 07:15 vaknade jag och gick upp.

Nu sover lillprinsessan lite middag, så jag kan ta det lugnt en stund. Sova middag själv är ju inget att tanka på för jag ska ju komma upp till jobbet i morgon bitti. Så det får bli att komma i säng i tid i kväll.

Nu ska jag försöka att städa lite här och fönstrerna behöver en omgång.


Kommentarer
Postat av: Sasha

Vad jobbigt att vara trött, själv ärj ag rätt seg idag, skulle hellre vara hemma och mysa, men måste jobba...

2011-07-17 @ 14:04:33
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0