Måndag!

Har jobbat som vanligt idag. Gjorde lite bankärende och andra småärende mellan jobben när jag ändå var inne i stan. På väg hem hämtade jag upp en granne som hade varit inne i stan. Han skulle till affären och det passade mig som själv skulle dit. Det är en bit att gå med matkassor från stationen och hem så han var jätte glad att han fick åka med mig hem. Så han bjöd mig och Älsklingen på pizza som jag tog med mig hem till lunch :P.

Väl hemma åt vi och sen gick vi ut och gick en runda. Sen hjälpte Älsklingen grannen lite och då lekte jag och Patricia och så var vi ute och tittade på Älsklingen och grannen.

Sen gick vi in då klockan blev mycket för lillprinsessan. Jag bakade en tigerkaka för första gången och det blev bra tycker jag. Kanske lite för mycket kakao i.

Sen åt jag åt en sandwich-glass

och Patricia fick sin natta-välling
Nu ligger hon i sängen och försöker sova.
och jag kollar på:

Lotta på liseberg

Sen när Älsklingen kommer in ska vi äta lite smörgåsar med köttfärs :P och titta på:

Johan Falk-Operation Näktergal

Kommentarer
Postat av: Sasha

Mumsigt med sandwich :)



sv; Ja tacos är så gott och man äter det alldeles för sällan.

2011-07-20 @ 13:33:07
URL: http://sashas.se
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2011-08-14 @ 02:16:40
URL: http://myggan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0