Morgonmys♥!

Imorse hade jag och lill-prinsessan morgonmys till barnprogrammet

Efter det åkte jag till affären och handla lite. Var nästan inget folk där=), så det var rätt så skönt och snabbt gick det med för en gångs skull. Annars brukar det vara fullt med folk i och med alla norrmänen som kommer till oss och handlar.
När jag kom hem igen var Patricia och Älsklingen i garaget. Han höll på lite med sin mc. Efter en liten stund gick jag och Patricia in så hon fick i sig lite gröt. Sen somnade hon så gott.
Nu tvättar jag och röjer lite och försöker ta det lugnt mellan varven så jag får vila min fot som inte är helt bra än.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Åh vad mysigt med lite morgonmys :) Vill jag också ha!

2011-07-03 @ 11:56:40
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0