Måndag med inslag av stress!

Imorse hade jag och Patricia morgonmys som vanligt

Sen åkte jag till jobbet.
På vägen hem från jobbet uträttade jag lite ärende. Nästan hemma ringde en arbetskamrat. Då låg hon hemma och var magsjuk. Hon undrade om jag inte kunde hoppa in för henne på ett ställe där vi bara dukar fram till deras lunch (en halvtimmes arbetstid). Jag fick ju kolla med chefen först om det var okej att jag tog med Patricia eftersom Älsklingen satt hemma och väntade på mig då han skulle iväg. Och det var inga problem, så det var att stressa hem och hämta henne och åka igen. Det blev lite stressigt då det företaget får beställd mat som ska in i ugnen och den måste jag sätta i gång en viss tid.
Jag och Patricia hann precis dit i tid=).

Här är min lilla hjälperska

Och det gick ju jätte bra å ha med henne=). Hon var så lugn och fin=). Hon satt och lekte i sin vagn och så skratta hon åt mig när jag sprang förbi henne haha
Nu har hon äntligen somnat i sin säng. Blev lite sen middagslur idag. Och jag passar på att ta det lite lugnt och njuta av tystnaden=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0