Veckan som gått!

Mycket har hänt den senaste tiden så det har inte funnits någon tid att blogga.

I förra veckan på torsdagen närmare bestämt, började jobba klockan 8:30 och slutade klockan 20:00.

Jag på jobbet
Inte den piggaste personen där direkt, men det bjuder jag på

Fredagen blev ganska så lugn förutom jobb.

I lördags jobbade jag som valigt på morgonen, sen bar det av snabbt hem och ducha och göra iordnig mig.
Sen åkte jag, Älsklingen och Patricia till Grebbestad där mina föräldrar låg på en camping med min lilla prins=).

Först var vi inne i stan och fika och Krister lekte i en hoppborg

Min lilla prins

Efter stan åkte vi till mammas och pappas husvagn och åt lite lunch.

Sen åkte vi till Fjällbacka och visade våran lägenhet som vi flyttar in i den första september=). Börjar bli lite trångt där vi bor nu och nu när vi väntar en liten till behöver vi lite större.

Sen åkte vi tillbaka till campingen och åt grillat innan vi åkte hem på kvällen.

På söndagen jobbade Älsklingen så jag och Patricia åkte till campingen och spelade bland annat lite golf med mamma, pappa och min lilla prins

Lilla prinsessan satt i vagnen och tittade på

Sen fick barnen åka lite hellikopter

storebror håller hårt om sin lillasyster så hon inte ramlar=)

På kvällen åkte jag hem igen och åt middag med Älsklingen

I måndags började jobba lite mer, för en arbetskamrat som har semester. Då började jag vid 05:30 och slutade vid 12:30. Efter jobbet åkte jag hem och bytte om och åkte till stan för att träffa mamma, pappa och min lilla prins med Patricia. Vi gick runt lite på stan och tittade, va och åt lunch på resturang och åt glass i det fina vädret=).

Resten av dagen blev lugn.

Resten av dagarna har det varit jobb och jobb.

Idag har jag jobbat som vanligt och nu sitter jag och Älsklingen och myser framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0