Fortfarande inte helt bra *suck*!

Igår morse var foten ganska så okej, hade lite ont, men det var inte så farligt.
Efter jobbet var jag och Patricia ute och kolla när Älsklingen grejade lite med sin mc. På eftermiddagen drog jag iväg till Fjällbacka ett ärende som kommer här senare hihi.
När jag kom hem hade jag så ont i foten så jag höll på att gå upp i atomer och det hade jag resten av kvällen=(.

Nu imorse  var det okej igen och det var ju tur det eftersom jag skulle jobba nu på morgonen.
Nu har jag äntligen kommit hem. Nu ska jag ta det lugnt med min fot som fortfarande är svullen så det kan läka sig ordentligt någon gång.
När Patricia har vaknat ska vi ut och titta på när Älsklingen grejar lite med bilen. Annars händer det inte så mycket här idag eftersom jag vill vila foten lite.

Kommentarer
Postat av: B3tty - färgad av regnbågens alla färger

Hallå där. Surfar runt lite på olika bloggar och hamnade här, undrar om du är intresserad av att marknadsföra din blogg lite liksom jag och göra länkbyte (länk till varandra) samt prenumerationsbyte via tjänsten bloglovin eller blogkeen med mig? Svara helst hos mig, tack.

2011-07-02 @ 20:22:14
URL: http://www.b3tty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0