Veckan som gått!

Måndagen blev en ganska lugn dag

På tisdagen började jag på ett städföretag

Jag fick följa med chefen till Lindex där en annan tjej städade för att kolla på städningen. Jag ska städa där på morgonen måndag till och med fredag

I onsdags var jag med en annan tjej och kollade på en städning på stadium som jag ska ha varje lördagsmorgon

Denna veckan har det varit en mjukstart på jobbfronten då jag har fått hjälp nu i början.

I frecags var jag mindre glad då tjejen inte dök upp till Lindex på morgonen. Inte för att det gjorde mig något att jag fick gå och jobba själv. Problemet var bara det att jag inte hade någon nyckel så jag kunde slänga soperna. Jag ringde henne och undra ju så klart var hon var. Då var hon och hemma och sov=(. Hon blev väll sur att jag hade väckt henne eller nått grr. På eftermiddagen ringde hon. Då hade hon varit där och slängt soperna och lämnat nycklarna. Duktig idiot!!

I går efter jobbet var vi och hälsa på svärföräldrarna en sväng på campingen döm är på, på västkusten. När vi kom hem kollade vi på Talang 2011. Det var rätt som vann tycker jag=).

Idag har jag varit iväg och jobbat på morgonen. Nu har Älsklingen gått ut och ska laga en bil. Och jag ska ta det lugnt. Passar på medans Patricia ligger och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0