Tisdag/Onsdag!

Igår när jag kom hem från jobbet käkade jag ravioli till frukost. Sen körde jag in grannen fram och tillbaka till stan. Han skulle uträtta lite ärende. Det märks att norrmännen har börjat komma till Strömstad nu för det var fullt i stan.

När jag kom hem gjorde jag smörgåsar som vi tog med oss till ett mysigt ställe i Norge, närmare bestämt Berby.
När vi hade fikat klart åkte vi hem igen.
Det hände inte så mycket mer den dagen.

Idag när jag kom hem från jobbet tog jag det ganska så lugnt. Var ganska så trött och är fortfarande då jag inte har haft tid att vila. Filmen på fyran slutade så sent igår. Så det blev inte så mycket sömn i natt.

Klockan 13 hade jag en tid att passa inne i stan. När jag skulle gå till bilen stötte jag på grannen som satt och väntade på bussen.  Han blev jätte glad när han fick se mig och kunde åka med mig hem då inte bussarna går så ofta. Och så är det en bra bit att gå från stationen å hem.

När jag kom hem var Älsklingen och Patricia i garaget. Han höll på med sin mc. Patricia och jag gick in och lekte lite.

Nu har vi käkat pannbiff med potatismos och brunsås som Älsklingen har gjort :P.
Efter det nattade jag Patricia för hon var jätte trött och hon somnade på en gång.

Nu har jag suttit och "pluggat" lite. Har läst på om det jag ska dema i en affär i morgon. Det blir en låång dag för mig i morgon. Först jobbar jag mellan 8:30-10:00. Sen ska jag vara på demostrationen några mil där i från klockan 11:00 till 19:00 *pust*. Men jag är ju ledig på fredag=).

Nu ikväll ska vi kolla på:

Halv åtta hos mig (repris)

Sen kommer det en film på sexan klockan 21:

Bitch Slap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0