Beachen!

När Patricia vaknade tog jag på henne baddräkten för första gången

och så måste man ju känna lite på materialet=)

Sen var vi redo för beachen 2011

Där hade vi det jätte mysigt ♥
Tre gånger doppade Patricia benen och hon tyckte det var jätte kul=)

Patricia kollar så att sanden är okej

och den verkar få godkänt, för sen var det fullt ös med lek och stoj=)
Hon vinkade åt alla som gick förbi och sa hej, hej=)

Efter nästan 2 timmar åkte vi hem igen. Då blev det bad och duch.

Sen gick vi ut och kollade lite när Älsklingen donade och grejade ute

Sen blev jag hungrig, så jag och Patricia gick in. Jag satte henne i barnstolen medans jag åt en macka.

Och vipps så var det någon trött stackare som hade däckat

Men det är bra att hon sover nu då vi ska iväg och käka pizza sen. Men det kan bli lite sent, då Älsklingen inte är färdig än.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Oh så söt :) Roligt att bada också, eller ja doppa sig:) Har inte ag gjort ute ännu =)



sv; Jag somnade 19:30 och sov till klockan 05:30, såå skönt :D

2011-06-27 @ 06:21:38
URL: http://sashas.se
Postat av: My

Så söt ♥

2011-06-27 @ 11:08:56
URL: http://mydaily.blogg.se/
Postat av: Sasha

sv; MEn skönt att doppa fötterna också :D Jag vill också bada någon dag, men tror jag kör bikini ute på Lördag om det är soligt och varmt som jag hoppas :)

2011-06-27 @ 18:34:08
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0