Mysig dag!

När jag kom hem från jobbet på förmiddagen bestämde vi oss för att åka på en liten utflykt, och då blev Elgåforsen i Norge.

Forsen från en bro längst ner

Älsklingen med Patricia på magen på väg upp mot toppen av berget

på väg upp mot toppen

Efter det kom det en brant trappa

och sen en bro strax innan toppen

Patricia på bron. Hon är fascinerad av vattnet nedanför

Uppe på toppen vid upploppet av forsen

och här bär det av, brant som bara den

en överblick

Jag står och håller mig i en liten buske och lutar mig över kanten och tittar ner *huvaligen* och jag som är höjdrädd

Älsklingen och Patricia uppe på toppen

På vägen hem handlade vi lite grejer till bilen. När vi kom hem slappade vi och käkade lite middag.

Nu ikväll har vi kollat på:

Lotta på Liseberg

Och nu kollar vi på filmen på sexan:
Johan Falk-Vapenbröderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0