AJ!

Dagen började bra igår. Som vanligt jobbade jag på morgonen. Åkte hem å käkade lite frukost, tog det sen lugnt en stund. Ett tag senare åkte jag på ett möte inne i stan. Och det var tjockt med folk. Gick knappt att få någon parkering=(. Väl hemma gjorde jag lite middag och då värkte det till i foten som bara den. Kunde inte bara gå på den=(. Härrom dagen gjorde jag någon sträckning i foten, men det var ingen fara med det. Först igårkväll kom det.

Så jag tillbringade min kväll så här

Vart ju lite grinig då jag hatar att ha ont och stanna hemma från jobbet existerar inte för mig. Lite svårt bara när jag inte kan gå på foten å jobba med städning.

När jag vakna i morse hade jag inte ont.......förrens jag satte ner foten försiktigt. Reta upp mig själv lite grann för att få igång den bästa medicinen = adrelalin haha. Och det hjälpte faktiskt lite. Så det var ju bara att bege sig. Det var ju lite haltit men det gick bra=).

När jag kom hem käkade vi ravioli :P. Sen följde jag och Patricia med Älsklingen ut som skulle greja lite med en bil.

Jag och Patricia tog det lugnt i solen

Nu är Patrici på rymmen lite=)

Grannens katt kom och hälsade på en stund

Vi hade jätte skönt väder, men det såg ut som att det snart skulle komma in dåligt väder

Och jag fick rätt, så Älsklingen hjälpte mig in med alla grejerna. Så jag och Patricia fick leka lite inne. Och så blev det lagom att påbörja middagen som bestod av stekt potatis, stekt falukorv och dressing :P.

Nu är jag och Patricia med Älsklingen i garaget och tittar på när han grejar med sin mc

Ikväll ska vi mysa till filmen på sexan:

Lucky number slevin

Nu verkar min fot vara mycket bättre, men det känns fortfarande. Så nu hoppas jag bara att det är helt bra till i morgon

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig blogg du har :) Ha en härlig dag!

2011-07-01 @ 11:54:53
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Den 11 oktober är liten beräknad att komma om allt går som det ska :)

2011-07-01 @ 12:04:40
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Japp, det är första barnet :)

2011-07-01 @ 12:10:54
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Sasha

Sv; Fast jag har valt själv att jobba! och när jag jobbar eftermiddag så hinner jag ju ändå sola på dagarna :)

2011-07-01 @ 20:42:43
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0