Trött!

Idag känner jag mig sådan här:
Eftersom jag inte har vilat idag

Efter jobbet handlade jag innan jag for hem. Väl hemma, hungrig som ett as, käkade jag en minipizza av typ hawaii. Sen till min stora förskräckelse upptäckte jag att mjölken var slut hemma och det skulle vi ju ha till kaffet. Så vi åkte iväg, jag, Patricia och Älsklingen till affären igen och handlade lite till. Och så blev jag av med glasburkarna jag har haft i bilen i några dagar me som jag har glömt=).

Älsklingen har varit nere i garaget och lagat en bil medans jag och Patricia har lekt och busat. Och så har jag fixat med maten bestående av färdigmarinerad flintastek av typ chili med stekt potatis och brunsås. Älsklingen fick bacon istället för kött, för det passade inte honom. Han är lite kräsen när det gäller kött. Men eftersom han fick hundögon så fick han annat istället hihi=).

Nu är det snart dax för lilla prinsessan att nana och då ska jag och Älsklingen mysa framför tv:n.

Ikväll kommer som vanligt:

Fyra bröllop

Och så kommer det en film på 6:an med:

Loser

Kommentarer
Postat av: Sasha

Jag är också extremt trött idag, bara sovit 3 timmar inatt, hade lite annat för mig, hehe :p men blev iaf väckt med kaffe på sängen :)

2011-06-14 @ 18:30:13
URL: http://sashas.se
Postat av: Sanna

hej sötis,

gullig blogg :)

Var gärna med i min tävling om Brilliantsmiles tandkräm som bleker tänderna.



http://sannasess.blogg.se/2011/june/tavling.html

2011-06-15 @ 15:31:24
URL: http://sannasess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0