Torsdag!

Idag har jag jobbat som vanligt. När jag kom hem gjorde jag lite smörgåsar, sen gick vi iväg och åt frukost i det gröna=).

Annars har jag vilat lite middag i några timmar. Passade på medans Patricia sov.

Vi har ett tag funderat på att byta bil till något större. Nu hittade vi en cheva för 7 pers på nätet och han vill till våran förtjusning byta med oss=).
Vi ska träffas på måndag, så vi får se hur det går. Väntar med spänning.

I eftermiddags åkte vi till affären och köpte lite godis och dricka till ikväll. Kändes lite tråkigt när vi åkte i våran bil att vi kanske inte ska ha den så länge till.

Nu ikväll har vi kollat på:

Fyra bröllop

Och sen kom:

Herr och fru

Och nu ska vi mysa till filmen som precis har börjat på 6:an:

Pineapple Express

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0