Veckan som har gått!

Patricia tar mer och mer tid nu när hon blir lite större och rör sig mer, så man får jaga henne=).
Och så har jag varit ganska så trött med.
Men vi har självklart hittat på massa kul

Vi har varit ute på promenader i det fina vädret

I tisdgas var det trubbadur på öppna förskolan. En kille var där och spelade barnlåtar för barnen på dragspel
Vi satt framför honom, barn och vuxna. Patricia satt mellan mina ben och var jätte duktig med att sitta still där hela tiden och klappa händerna och tjoa till musiken=)

Efteråt fick alla barnen en varsin ballong i typ av svärd, blomma eller en hund. Patricia fick en hund

Sen blev det fika och så fick barnen leka lite

I onsdags var vi på babycafe på öppna förskolan. Patricia hade lika kul som vanligt=). Jag passade även på att boka in en tid till barnmorskan som finns i samma hus. Ska dit på inskrivning nu på onsdag=)

I torsdags var vi på öppna förskolan igen och hade roligt med dom andra barnen.  Hände inte så mycket mer den dagen.

I fredags var jag iväg och jobbade. Stod och demade i en affär och det gick jätte bra. Det blev sålt jätte mycket=). Jag stod där från 10 till 18.

I går, lördags var jag där igen och demade en annan produkt som oxå gick jätte bra=). Stod där mellan 10 till 15 och frös. Jag stod vid kylarna och det var fruktansvärt kallt så när jag åkte hem hade jag värmen på i bilen.
På vägen hem köpte jag pizza  som vi åt till middag :P. När jag kom hem var lillprinsessan sjuk. Hon hade 38.2 i feber och hade spytt två gånger. Hon fick en alvedon och då blev hon genast bättre=).

Idag har hon varit helt kry=).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem hoppas du vinner Big Brother 2011 ?

Martin, Peter eller Simon? :)

2011-06-05 @ 20:39:39
URL: http://ssmartinsson.blogg.se/
Postat av: Sasha

Sv; Tack så mycket :) Har haft det otroligt roligt :)

2011-06-06 @ 20:33:08
URL: http://sashas.se
Postat av: Sasha

Sv; Tack så mycket :) Har haft det otroligt roligt :)

2011-06-06 @ 20:33:09
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0