Myskväll/natt !

Idag har det varit fullt upp på chemat. Jag har kört grannen fram och tillbaka till stan och passade då på att handla lite i mataffären. Sen blev det städning när jag kom hem. Har även lekt med Patricia.

Nu på kvällen har jag lagat middag och då blev det kött, stekt potatis och brunsås och diskat. Har även badat lilla prinsessan innan hon däckade i sin säng.

Nu sitter jag och älsklingen och myser i soffan
till melodifestivalen andra chansen

sen blir det:

speed 2 på 6:an

efter den kommer:

på djupt vatten

och efter det kommer:

höstlegender på 4:an
den börjar inte förrens klockan 03:00=(. Så får se hur länge jag orkar vara vaken. Men vill gärna inte missa den, då den är såå bra=).

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Japp, tackar så mycket :)



Okej, hoppas att allt är bra på jobbet? :) Men du är alltid intresserad av att testa Herbalife för att se om det hjälper dig? Sen så är det ju väldigt bra att ha med sig i bilen om man inte vill äta Hemma. Min mentor tar ofta med sig Örtdryck i bilen för att vara pigg. Hon kör långa vägar när vi ska på utbildning och såna saker.



Det är ju bara att säga till. Men jag kan ju höra av mig med jämna mellanrum för att se hur du mår :)



Det är väldigt bra. Jag är i stockholm på utbildning, så ska in en dag till och träna lite på att bli bättre.

Ser nu att min buss går om 10 min.



Hoppas att allt är bra med dig och familjen?



Höres :)

2011-03-06 @ 07:54:27
URL: http://thebigfitnessfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0