Tisdag!

Idag var det flyttstädning på schemat

Det var ingen rolig städning. När jag kom dit höll dom på att bära ut grejer från huset och det var långt ifrån tomt. Så jag fick börja med att tvätta alla fönstrerna på utsidan och det var inte varmt i skuggan.
När väl lägenheten var tömd och jag hade påbörjat insidan kom det en kille som skulle riva ut badrummet på allt. Då var han tvungen att stänga av vattnet=(. Jag fyllde upp några spänner med vatten men det blir endå besvärligt och tar längre tid. Efter några timmar fick jag hjälp av en arbetskamrat. Huset var bara på 79 kvadrat men det tog endå 8,5 timme och det var inte va jag hade väntat mig precis. Men nu är den äntligen avklarad.

Fick en liten överraskning när jag var på städningen. Styvdottern Melinda och hennes son Trulls och älsklingen och lilla prinsessan tog en lite promenad till mig då det var väldigt nära och tog en liten snabbvisit.

När jag kom hem till Melinda fick jag kyckling-sallad som var jätte god. Sen gick vi till affären och köpte dricka och godis. Nu sitter vi och kollar på bigbrother.

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

Sjukt fin blogg!

Allt fint, eller?

2011-03-19 @ 11:03:45
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: W.I.L.M.A

- ja men de låter ju bra! Själv mår jag super. Vad ska du göra denna fina kväll!?



Kram

2011-03-19 @ 20:33:38
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0