Jobb, social och shopping!

Har inte bloggat på ett tag. Har jobbat och varit social. Patricia tar mer och mer tid nu när hon är lite större.

I fredags......

var vi nere på Gekås och shoppade loss lite.
Var inte alls mycket folk då=).

Köpte bland annat:

•leksaker till Patricia

•badleksaker

•bamses badbok

•barnängens bubbelbad

•baddräkt

•en vårjacka

•en rosa prinsess-tavla

•några boddy med fina och roliga texter på

•en rosa fin sommar-klänning

•en stor tjock bamsebok

•en söt rosa sommarhatt

•en ligg/sitt-platta som hon kan ha i badbaljan
den invigdes idag med alla badleksakerna. Hon blev jätte sur när jag tog henne där i från.

•en potta
fast den är röd. Upptäckte en festlig sak, att den spelar när hon har kissat i den=). Den invigdes idag. Tre gånger har lillprinsessan varit duktig och använt den=).

Till mig själv blev det:

•shampot och balsamet TRE semmé

•förkläde

•en kartong energidricka

•och en massa skrivblock

och älsklingen fick:

•en tröja med dragkedja

Vid 10-tiden var vi jätte hungriga så vi gick till det nyöppnade cafét på 3:e våningen i väntan på att resturangen skulle öppna. Efter cafét gick jag och min styvdotter Melinda in i amningsrummet och matade Patricia och Trulls. Det var jätte fint där

sen käkade vi på resturangen och maten var jätte god

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

- ja men de låter ju ganska exakt som jag gjorde! Men idag blir de slappa sj?

2011-03-20 @ 10:03:02
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0