Fredag, stressig!

Fredagen blev en stressig dag.
Gick upp vid 04:50, för att åka ner till jobbet vid 05:30.
07:50 var jag på min första städning av två. 7 timmar skulle jag jobba sammanlagt, men eftersom älsklingen fyllde år ville jag skynda mig hem, så jag fick stressa på så jag kunde bli färdig tidigare. 5 timmar skulle första ta, jag var färdig efter 4 timmar. 15 minuter senare påbörjade jag den andra som skulle ta 2 timmar. Där var jag färdig efter 1h och 20 min.=).  Sen fick jag åka ca en mil åt fel håll, hem till styvdottern Melinda och hennes son Trulls för att hämta en väska och datan som jag haft där, innan jag äntligen kunde börja min färd hemmåt.

På vägen stannade jag på köpcentrat, torp i Uddevalla för att köpa present till älsklingen och handla i mataffären. Jag köpte en ny mobiltelefon från mig och en t-shirt från Patricia.

Älsklingen hade valt pizza till middag, så det fick bli ett stopp till på vägen innan jag var hemma vid 17:30.

Min älskling

På kvällen hade vi mys framför tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0