Kalas!

Idag kom det några grannar för att fira äsklingen som fyllde år i fredags.
Då blev det sockerkaka och tårta
Hade ingen annan färg hemma än röd. Så det fick bli rosa färg på skriften på tårtan=)

På morgonen lyste solen. När vi satt och fika mitt på dagen vräkte snön ner=(
Jag som har börjat få vårkänslor=(. Ja, ja det blir nog bättre vårväder snart.

När dom hade gått diskade jag och lekte med Patricia, medans älsklingen var ute och hjälpte grannen lite.
Sen blev det middag och då blev det stekt potatis med stekt korv och brunsås :P.

Ikväll ska jag och älsklingen mysa till film. Ikväll kommer:

National Treasture-hemlighetens bok
Det är följetongen från igår. Den var grymt bra igår tycker jag=). Så jag ser fram emot kvällens film.

Kommentarer
Postat av: Nina [Earthangel.blogg.se]

Hejsan!



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en rabattkod på 15% till en jättefin smyckebutik på nätet.

Det är superlätt att delta och du behöve INTE skriva ett inlägg om tävlingen på bloggen ;)

Det enda du behöver skriva är att du är med i tävlingen.



Läs mer här hur du gör & inte får glömma: http://earthangel.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-rabattkod-pa-15-1.html



Hoppas du vill vara med i min lilla tävling ^^



Om du inte gillar reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en bra dag!



2011-03-27 @ 18:28:05
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0